Wednesday, May 25, 2011

story of sem 1



huhuhu....sem 1 da hbes..
yay!! diam x diam aku da setel sem 1 die universiti aku...
skang tgah cuti sem...2mggu..ok laa..blh je aku lpak2 umah..jalan2 ngn family..hehehe..
hmmmm...aku kn cite apa??
bkn nk blagak apa laa kan..bru sem 1..hahaha..
alhamdulillah laa..ada yg berjalan lancar ade yg x..yg x tu aku da setelkan dah..huhuu..
apa yg aku da langsaikan kt sem 1??hmm...
blaja laaa..haa..pastu main futsal (skali soccerstreet daa..) 
tp xpe...dpt laa num 2 kan..hehehe..bgge tu..mcm2 kwn aku jmpe dah..
alhamdulillah stakat ni sume blh trima kwn ngn aku..kalo ade yg x puas ati tu..
meh aa jmpe aku..bgtau..nnt aku mntk maaf aa ke apa..huhuu..
pic2 masa sem 1?? xde doh..kwn2 aku sume cm x berminat je nk snap pic..
apa yg pnting bg dorg..frenship..aku rse aa..sbb pic blh snap bila2..
nk kekalkn frenshipaku rse susah kot..ok laa kwn2 aku..
paling best dorg ske berlawak aa..g msu ade je kwn lawak..
balik msu...ade je mmber ske wat lwak...time lpak..jgn cite aa kan..
tp paling best baru2 ni aa..lpak ngn kwn2 aku..
bnda berlaku kat pak li seksyen 7...hahahaha!!
nk dicerita kan mmg pnjg..tp tu laa aku rse paling best..
tp kalo the best of the best..sah2 aa dpt main futsal..hahaha!! tu aku ske tu..
hope dpt lg aa main..masok tournament..lawan2 sronok2.. :)
aku harap bnda ni akan berkekalan aa smpai bila2..sem bpe2 pun..
dah grad ke apa..huhuhu..ok..

No comments:

Post a Comment