Thursday, November 25, 2010

pasrah...



huhuhuh..
pasrah tu apa??pasrah tu kau redha je laa...
hmm...cm ne eh nk mula..
cm ni laa...td ade presentation..
adoiyai weh..bnda ni pn aku da lme prasan jgak..
btw xpe laa..ok...td aku presentation prototype video aku tu..
overall ok...n ade skit boring..
aku pn cm sdar jgak tu...tp..aku cm xblh nk backup diri aku..
maklum laa..pendapat org..sume lain2..
kali ni probs lagi...video aku tu bnyk scene jalan je..haha..
aku da prasan da sume tu..tp fikiran aku lain ape yg audience tgok tu..
ok la cm ni..aku pn da fkir apa scene terbru yg aku akn ltak nnt..
may b lala n a.k kne berlakon blik..utk tmbh scene aku skit..
so x de laa tema cita tu asek jalan je..
pnat laa aku pk td..baring2 cri idea.
then bru laa dpt satu idea ni..mintak2 kali ini menjadi..
insya allah..kalo kwn2 stuju especially lala n ak as a plakon..
n yg pnting..kmere..adi..pnjam lagi kmere.. T.T..
kames ni aku shoot la skit scene kot..
uhhuhu..nnt aku bincang laa n nk dpt kn kata sepakat..tu je laa weh..
ape nak buat..nama pn final projek kn..
kne laa all out..huhu.. 
go laa hilmi..aku tau kau boleh..

=')

2 comments: