Wednesday, November 24, 2010

yaaa...yaya.. =__________="


hey..bertemu lagi..hehehe..
pagi yg sejuk ini..aku nk merepek laa..bosan laa..
hmm..mula2 tu laa..pic atas tu..
merender keje untuk prototype nnt....huhuh.
kalo mu nk tahu..ni kali ke 4 kot aku render...
KERANA
1. lagu x synchro.....
2. ade plak scene yg suntut..hahaha..
3. aku try ubah scene n ade tmbah scene..
4. adjust lg scene..huahua...
tu laa die...nk wat cm mana kn..kne laa bg perfect2..
nama pn last projek..huhuhu..
eh,oo..korg x tau eh apa aku buat..
hmm..aku skang tgh buat video klip aizat...iaitu kau dan aku..
amacam bergaya x??hahahaha..


hahaha..ni laa keje aku mse tgh tggu render video tu..
agak laa lama kn..
so xde keje disitu...aku mlayan fb laa n dgr lgu..ape lagi laa kn..
hahaah..opsss kantoi plak ade NADIA KHAN kt situ..
kah kah kah...xde laa..mse tu die tgur aku sbb nk tau lgu baru kan..hehehe..
ok2..lpas aku mlayan die tu..ngok ngek ngok ngek..
hmmm..tergerak plak nk update blog ni...
so aku update laa kan..da bosan sngt..
ntah napa susah plak kn nk lelap mlm ni..
tkot kot utk tgh hari kang..maklum laa..nk tnjuk video..
ehhehe..hmm..agak2 lpas ni nk men apa eh..
nk men game??omg..
xblh aa..lappy tgh render..kang die macam2..sedih aa aku kn..
huhu..


ok laa weh..aku bla laa dlu...ni je utk arini..
hahaha..
anak sapa laa aku tibai ni..cute plak kn..
cri kat internet..search laa bye bye..
kuar plak gmbr bdak ni..so kau paham2 je laa kn...
k laa..aku bla dlu k..
doa kn aku berjaya..
cewah..aku pn doakan korg juga.. hikhik.. =="
allah..gedik plak gelak aku..ade aku kesah.. ;P

k la k la..
SELAMAT SEMUA.. 
=)


2 comments: